WAT ALS :
U het administratief gedeelte van uw activiteiten zou toevertrouwen aan een externe medewerkster? Uit ervaring heb ik geleerd dat een nauwkeurige opvolging van de administratie onontbeerlijk is…
DAN :
- zou U zich ten volle kunnen toeleggen op uw business,
- hoeft u zich geen zorgen te maken over deadlines, planning, mails, rekeningen : U blijft perfect op de hoogte,
- bespaart U tijd en kosten terwijl ik doe waar ik goed in ben.
Ook stel ik mijn ervaring ten dienste voor korte, tijdelijke missies, ter plaatse, “on-line”, of een combinatie van beiden.
Hieronder enkele mogelijkheden :
-
Opvolging dossiers
-
Planning en organisatie agenda
-
Opvolging van briefwisseling en mails met een updatein de verschillende dossiers
-
Opvolging van de financiële gegevens
-
In samenwerking met de boekhouding, voorbereidingvan de nodige financiële documenten en bestanden.
-
Opvolging van de onbetaalde facturen
- Typen van documenten, rapporten, artikels, …
- ....
U doet waar U goed in bent en ik ook ! Een samenwerking wordt dus vast een succes !
Credits pch.vector - freepik.com